Home Approccio Italo Albanese Una vergogna che alza barriere e confini in un’Europa ipocrita (con traduzione...

Una vergogna che alza barriere e confini in un’Europa ipocrita (con traduzione in lingua albanese)

Di Marsela Koci

“La fratellanza Balcanica”, così è stato soprannominato l’incontro, tenutosi a Varna (Bulgaria), dei quattro leader dell’Alleanza Ortodossa provenienti da Grecia, Bulgaria, Romania e Serbia. E’ come se, secondo i rappresentanti di questi paesi, i Balcani fossero composti solo dalle loro nazioni, senza considerare un’altra grande fetta di quel territorio e alzando barriere, impostando confini dentro i Balcani stessi. Chiedono ad ogni costo di rinforzare il ruolo della Serbia, loro alleata, con cui la Grecia ha in comune l’odio anti albanese passando “nell’ombra” i danni e le guerre di odio che nei secoli hanno perpetrato ai danni dell’Albania. Dimenticano gli assassinii e il genocidio compiuto dal Colonello Zerva in Çameria, la quale non esisterebbe secondo il governo greco, che ha dimenticato e ha lasciato nel dimenticatoio la storia. Dimentica lo stesso Tsipras le sue origini sono albanesi, ma questa è un’altra storia che i storici spiegano nei dettagli.

cms_11258/2.jpg

La Grecia fa finta di dimenticare le minacce agli studiosi della storia e l’ordine contro di loro come Persone Non Grate, perché ha problemi con la sua identità che vede la pluralità culturale come un suicidio, producendo così solo nazionalismo e non cultura. Hanno un complesso che li frena a vivere a contatto con la realtà, sognando di dormire come re e sentendosi mendicanti al risveglio, schiacciati dalla grandezza di uno stato che si vende come la culla della cultura Europea creato dall’immaginazione di un principe bavarese nel 1832. Dimentica la Grecia i nomi degli studiosi albanesi come Gazmend Kapllani, Marin Mema, Albert Gjoka o Frina Vokopola, e tanti altri che cercano la verità nei libri che parlano della storia di quando la Grecia non esisteva e tutto si raccontava sull’Albania e in Albanese.

Quella Grecia che non lascia nessuno a studiare la Sua storia, quella che non ha, che cerca con forza i diritti delle minoranze greche in Albania ma che lei stessa non ne riconosce nessuno perché nemmeno riconosce le minoranze dentro al suo territorio. Quella Grecia che ha usato la sua politica di assimilazione contro qualsiasi minoranza che abbia osato dubitare della sua provenienza e lingua.

Che cosa possiamo dire per la sorella questi balcanici, la Serbia, da sempre coccolata anche quando uccideva, violentava, bruciava o accoltellava uno, tanti o migliaia di albanesi e bosniaci con lo slogan“facciamo sparire i musulmani”? La Serbia non ha mai chiesto perdono per i massacri che il boia dei Balcani e i suoi soldati hanno compiuto contro l’umanità, non solo bruciando e uccidendo, ma anche violentando migliaia di ragazze e donne albanesi, seminando il terrore nei loro corpi e le loro vite.

cms_11258/3v.jpgCon un Presidente come Vucic, che entra in Kosovo e nel suo discorso ricorda Milloscevic come un Comandante di rari emeriti, e pretende che l’Europa li perdoni senza nemmeno chiedere scusa al popolo albanese del Kosovo. Ma l’Europa ha forse dimenticato così in fretta i genocidi che ha compiuto il boia dei Balcani?

Accenniamo alcuni dati:

10850 vittime massacrate nelle più diverse forme, anche bimbi in grembo alle madri, donne, bimbi e anziani.

2300 persone sparite e ancora non trovate.

300.000 case bruciate.

Centinaia di fabbriche distrutte, mezzi di lavoro rubati, case, archivi catastali e certificati di nascita smarriti, monumenti culturali devastati.

L’allontanamento con forza, solamente nel periodo della guerra tra il 1998-’99, di un milione di persone, derubate persino dei loro oggetti personali, con la distruzione dei documenti d’identità, violenze, maltrattamenti durante la strada per l’Albania, la Macedonia o il Montenegro.

Forse tutto ciò è stato fatto con i soldi presi in prestito dall’Europa per lo sviluppo di questi paesi, come ha sempre fatto la Grecia, che ha costruito una nazione che non esisteva e che entrò in Unione Europea senza portare a termine nessuno degli obiettivi posti dall’Europa.

Questo vorrà essere anche l’obiettivo della Bulgaria, che chiede 80 milioni di euro per gestire i flussi migratori quando quello stesso stato è entrato in Europa nel momento in cui produce più emigranti di tutti gli altri, come la stessa Romania, che ha più popolazione fuori che dentro ai suoi confini.

Tutto questo non basta all’Europa per non perdonare i suoi “coccolati”, tutto per fare abbassare la testa a una Nazione che si trova in mezzo all’Europa, con la lingua e la bandiera più antica dell’Europa, con un Eroe che ha dato il suo contributo in tutti questi stati e oltre, contro il nemico più potente e di lunga durata, quello costituito dall’invasione ottomana.

La riunione di “fratellanza” dei quattro stati dei Balcani che fanno parte dell’Alleanza Ortodossa non vuole coesione e nemmeno rafforzamento dei Balcani: vuole semplicemente l’innalzamento dei confini della superiorità in mezzo ai Balcani, il loro rafforzamento per paura della verità della storia stessa, per paura che le loro rovine del passato stiano facendo rinascere il terzo stato Albanese, o quello che tutti hanno paura di ricordare, ma di cui bisogna cominciare a parlare più spesso: l’Albania Naturale o l’Albania Grande!

Questo articolo è stato approvato dall’Organizzazione Lobi Euro-Atlantico Albanese

cms_11258/bandiera_Albanese.jpg“Vellazeria e Ballkanit” nje turp qe ngre barriera dhe kufij ne mes te Kesaj Europe ipokrite

“Vellazeria e Ballkanit” e kane quajtur takimin katerpalesh ne Varna te Bullgarise kater lideret e Boshtit Ortodoks , Greqi, Bullgari, Rumani dhe Serbi! Pra Ballkani sipas perfaqesuesve te ketyre vendeve eshte i perbere vetem prej ketyre 4 vendeve duke jo vetem mos marre parasysh Shqiperine dhe Maqedonine por duke mos i konsideruar pjese te saje duke filluar te ngrejne kufij brenda ballkanit dhe duke ngritur ego para vete Europes.

Kerkojne me çdo kusht te rinforzojne Serbine , Miken e tyre me te cilen Greqia ka te perbashket luften ndan shqiptareve duke anashkaluar apo lene “Gjoja” ne harrese bemat dhe masakrat kunder tyre nder shekuj. I harrojne bemat famekeqe dhe gjenocidin e kolonel Zervës ne Çameri, e cila nuk ekziston sipas shtetit grek qe ka lene gjithmone ne harrese historine , sepse nuk ju i ka interesuar kurre ta kujtojne pasi nuk e kane nje te tyren. Madje Tsipras vete harron se origjinen e tij e ka shqiptare, por kjo eshte teme tjeter e historianet e tregojne me hollesi.

Greqia ben sikur i harron kercenimet me jete ndaj studiuesve te historise, sepse kane shume problem me identitetin e tyre qe sheh pluralizmin kulturor si vetevrasje per identitetin e tyre të krijuar ne tavoline duke prodhuar keshtu vetem nacionalizem dhe jo kulture. Kane kompleks qe i pengon te jetojne me te tashmen dhe ne te ardhmen, jetojne duke enderruar se jane mbreter e zgjohen e shikojne veten ne realitet lypes, te shtypur nga madheshtia e nje shteti si djepi kulturor europian i krijuar nga imagjinata e nje Princi Bavarian ne vitin 1832 . I harron Greqia emrat e studiuesve shqiptar si Gazmend Kapllani, Marin Mema, Albert Gjoka apo Frida Vokopola qe kerkjone te verteten mes librave hostorik kur Greqia akoma nuk ekzistonte dhe gjithçka shkruhej ne shqip dhe per Shqiperine.

Ajo Greqi qe nuk le askush te studioje historine e saj, qe se ka, qe kerkon me çdo kusht te drejtat per minoritetet Greek por qe vet Greqia se njeh kete teme sepse ska dashur kurre ti njohi minoritet qe ka brenda kufijve te saj me politiken e asimilimit qe ka perdorur kunder ndokujt qe eshte perpjekur te mesoje mbi te shkuaren e tij apo te stjudioje gjuhen e tij.

Çfare mund te themi per vellain e ketyre ballakanasve Serbise te ciles i kane krehur bishtin sa here qe vriste, dhunonte, digjte apo therte me thike nje , shume me mijera shqiptar apo bosniak, me logon te “shfarrosim myslimanet”. Serbia nuk ka kerkuar asnjehere falje per masakrat e gjarprit ballkanas qe me ushtaret e tij jo vetem vrau e dogji me mijera shqiptar por perdhunoi si perbindesh me mijera vajza e gra shqiptare duke ju futur tmerrin per jete ne trup.

Me nje President si Vuçic qe hyn ne Kosove dhe ne fjalimin e tij permend Milloshevicin si nje Ushtarak trim dhe pretendon qe Europa ta fale pa kerkuar ai vet falje. Pretendojne qe dhe vet Shqiperia ti fale pa kerkuar ata falje popullit shqiptar. Harroi Europa kaq shpejt masakrat dhe gjenocidin e perbindashve te Ballkanit? Apo Eshte thjesht nje mosmirenjohese ipokrite ne çeshtjen shqiptare? Jua kujtojme disa te dhena:

10850 te vrare e maskakruar ne forma te ndryshme, dhe femije te pa lindur ne barke te nenave, femra, te moshuar, femi.

2300 te zhdukur dhe te pa gjetur.

300.000 shtepi te djegura.

Me qindra fabrika te shkatrruara, dhe palçkitjen e mekanizmave.

Plaqkitje masive, te shtepive, arkivave katastale e libreza te te lindurve, monumento kulturore.

Shperngulje me dhune vetem gjate luftes 1998,1999 afer nje milione, duke i plaçkitur te

gjitha gjerat personale dhe djegjen e dokumentave identifikus, dhunime ,keqtrajtime gjate rruges per ne Shqipri,Maqedoni,Mal te Zi etj.

Mbase te gjitha keto jane bere me leket e marra borxh nga vete Europa per te rimekembur keto vende, siç ka bere gjithmone Greqia qe ndertoi nje shtet qe nuk ekzistonte e qe vazhdoi ta mbaje gjalle e ta kandidoje in UE pa i permbushur kushtet e Europes dhe me borxhe.

Ky do te jete edhe synimi i Bullgarise epo i kerkon Europes 80 milion euro per te drejtuar flukset e emigranteve kur vet ai shtet hyri ne Europ ne nje moment qe prodhon me shume emigrante se gjithe te tjeret tamam si mikja Rumania qe ka me shume popullsi jashte kufijve te saj se brenda. Te gjitha keto nuk i mjaftojne Europes gjithçka per te shperfajsuar te perkedhelurit e saj, gjithçka per ti ulur koken nje shteti qe ndodhet ne mes te Europes me gjuhen e flamurin me te lashte ne Europe e me folklorin, traditat historine baz per gjithe Europen, me nje hero kombetar qe ka dhene kontributin e tij ne gjithe keto shtete e te tjere ne luften shekullore me te gjate, ate te pushtimit osman.

Mbledhja “vellazerore” e kater shteteve ballkanase qe bejne pjese ne boshtin ortodoks nuk do koezion, nuk do as perforcimin e ballkanit por do thjeshte ngritjen e kufijve te superioritetit ne mes te ballkanit, perforcimin e tyre nga frika e te se vertetes histori, nga frika se mos rrenojat e te shkuares po zbulojne te treten Shqiperi, apo atë çka i druhen te gjithe te permendin por qe duhet te fillojme e ta permendim me shpesh Shqiperia Natyrale, Shqiperia e Madhe por qe kerkon mbeshtetje nga politika Shqipetare qe duket se i perulet çdo urdhri te fqinjeve te saj ballakanase.

Ky artikull u aprovua edhe nga organizata Lobi Euro-Atlantik Shqiptar

Marsela Koci

Share: