Home Approccio Italo Albanese Aleksander Jushi, il giovane architetto di Lezha che sta rivitalizzando la residenza...

Aleksander Jushi, il giovane architetto di Lezha che sta rivitalizzando la residenza storica di Konti Ciano!

Me Aleksander Jushi, arkitekti i ri lezhian qe po rivitalizon rezidencen historike te Konti Cianos te Hotel Gjuetia. Gjithcka realizuar privatisht. Gjeniale idea per kete mrekulli.

Ketu ne vitin 1938 ish ministri i jashtem i Musolinit ndertoi rezidencen e tij qe e perdorte kur vinte ne Shqiperi dhe per te kenaqur pasionin e tij te gjuetise, detit dhe pyjeve se bashku.

Kjo rezidence historike e perdorur nga regjimi vetem per nomeklaturen komuniste gjate demokracise mbeti e keqperdorur deri ne momentin qe ky arkitekt i ri ideo rivitalizimin e saj historik dhe turistik.

Dhëndri i Musolinit, dhe pikërisht për shkak të këtyre vlerave ndërtoi Hotelin e Gjuetisë, nje tjetër pikë turistike interesante, që meriton të vizitohet dhe vetem iniciativa private po e ben te mundur kete realitet i cili eshte edhe nje pasqyre e marredhenieve italo shqiptare 😊🤗😉

Con Aleksander Jushi, il giovane architetto di Lezha che sta rivitalizzando la residenza storica di Konti Ciano dell’Hotel Gjuetia. Tutto fatto privatamente. Idea geniale per questo miracolo.

Qui nel 1938 l’ex ministro degli Esteri di Mussolini costruì la sua residenza che usò quando venne in Albania e per godersi insieme la sua passione per la caccia, il mare e le foreste.

Questa residenza storica utilizzata dal regime solo per la nomenclatura comunista durante la democrazia è rimasta abusata fino a quando questo giovane architetto ha concepito la sua rivitalizzazione storica e turistica.

Il genero di Mussolini, e proprio per questi valori ha costruito l’Hunting Hotel, un altro interessante luogo turistico, che merita di essere visitato e solo l’iniziativa privata sta rendendo possibile questa realtà che è anche riflesso delle relazioni italo-albanesi.

Share: